INFORMACJE O PLIKACH COOKIE

Ta strona używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce.

Bezpieczeństwa nigdy za wiele - nowość w ofercie CONNECT DISTRIBUTION

baner


CONNECT DISTRIBUTION Sp. z o.o. ma przyjemność poinformować o podpisaniu nowej umowy dystrybucyjnej z firmą Portnox, producentem oprogramowania klasy NAC (Network Access Control) zapewniającego pełną kontrolę dostępu do sieci, widoczność wszystkich jej składników, skuteczne zarządzanie i zgodność z politykami bezpieczeństwa. Firma CONNECT DISTRIBUTION zyskała status jedynego dystrybutora Portnox na Polskę.


Platforma Portnox to oprogramowanie, które zapewnia widoczność wszystkich warstw sieci – od sieci fizycznej (Ethernet), poprzez sieci bezprzewodowe, wirtualne, połączenia VPN, aż po chmurę. Komunikuje się bezpośrednio z istniejącymi przełącznikami, punktami dostępu bezprzewodowego i routerami, uzyskując pełną widoczność wszystkich urządzeń od pierwszego momentu połączenia z siecią. Oprogramowanie umożliwia kontrolę wszystkich podłączonych do sieci urządzeń, w tym również urządzeń niezarządzanych. Rozwiązania Portnox mogą być szybko wdrażane w każdym środowisku sieciowym, bez względu na jego wielkość, ponieważ nie wymagają żadnych dodatkowych agentów, urządzeń ani też zmian w istniejącej infrastrukturze klienta.

"Rozwiązania firmy Portnox postrzegamy przede wszystkim, jako istotne uzupełnienie naszej oferty z zakresu bezpieczeństwa, odpowiadające na silną potrzebę klientów - pełną kontrolę i widoczność wszystkich urządzeń oraz aplikacji uruchamianych w sieci firmowej.” - powiedział Sławomir Karpiński, Prezes Zarządu w CONNECT DISTRIBUTION Sp. z o.o.

  slawomir karpinski connect distribution square lq

Firma Portnox opiera swoją ofertę na dwóch filarach, jakimi są produkty CORE i CLEAR.


Portnox CORE zapewnia w pełni funkcjonalną widoczność i kontrolę wszystkich urządzeń, które są podłączone do sieci przedsiębiorstwa. Jako platforma NAM (Network Access Management Platform), opatentowane rozwiązanie Portnox CORE pozwala na sprawne zarządzanie wyzwaniami, jakim muszą sprostać przedsiębiorstwa w dziedzinie bezpieczeństwa i zgodności z normami. Wykorzystując technologię bez-agentową, umożliwia wykrywanie i profilowanie wszystkich urządzeń podłączonych za pośrednictwem sieci przewodowych, bezprzewodowych i wirtualnych. Portnox CORE zapewnia dodatkową warstwę widoczności urządzeń i oferuje bogate możliwości wykrywania urządzeń, uwierzytelniania i egzekwowania zgodności ich działania z polityką bezpieczeństwa.


Portnox CLEAR to oparte na chmurze rozwiązanie do kontroli dostępu do sieci, które upraszcza zarządzanie zagrożeniami cybernetycznymi pojawiającymi się w przedsiębiorstwie. Dzięki elastycznemu modelowi opłat (pay-as-you-go), Portnox CLEAR zapewnia ciągłość monitorowania ryzyka wszystkich punktów końcowych sieci w sieci przewodowej, bezprzewodowej i wirtualnej. Celem tego produktu jest zapewnienie dostępnego i łatwego do wdrożenia rozwiązania do kontroli oraz zarządzania dostępem (NAC/NAM) dla każdego przedsiębiorstwa, bez względu na jego budżet i wielkość. Rozwiązanie zapewnia pełną widoczność i kontrolę stanu sieci oraz przyznaje dostęp w oparciu o profil ryzyka urządzenia - generowany na podstawie informacji o samym urządzeniu, połączeniu sieciowym oraz tożsamości użytkownika.


O Portnox
Portnox posiada biura w Stanach Zjednoczonych, Europie i na Bliskim Wschodzie. Światowa sieć strategicznych partnerów i dystrybutorów Portnox ma na celu zapewnienie lokalnego wsparcia i wiedzy, które są niezbędne do osiągnięcia sukcesu w danym regionie. Portnox zabezpiecza sieci korporacyjne wykorzystując kontrolę dostępu nowej generacji oraz innowacyjne rozwiązania do zarządzania siecią. Rozwiązania Portnox pozwalają zarządzać każdym użytkownikiem, urządzeniem - w tym: Internetem Rzeczy (IoT), urządzeniami prywatnymi użytkowników (BYOD) - w skrócie, wszelkimi urządzeniami mającymi dostęp do sieci korporacyjnej. Założona w 2007 roku, firma Portnox zapewnia swoim globalnym klientom pełny wgląd i widoczność urządzeń w sieci, redukując zagrożenia bezpieczeństwa i zwiększając kontrolę ruchu w sieci. Portnox oferuje dwa rozwiązania: „CORE”, jako NAC on-premise oraz „CLEAR”, czyli NAC chmurowy.

Więcej informacji o firmie Portnox znajdziesz tutaj.

Pobierz bezpłatne DEMO dostępne tutaj.

Jeśli masz pytanie napisz do nas.


Hiperkonwergencja niezależna od sprzętu i platformy. Nowość w ofercie CONNECT DISTRIBUTION

maxta baner 765

CONNECT DISTRIBUTION Sp. z o.o. ma przyjemność poinformować o podpisaniu nowej umowy dystrybucyjnej z firmą Maxta, producentem hiperkonwergentnego oprogramowania na platformy Vmware i Red Hat. Firma CONNECT DISTRIBUTION zyskała status dystrybutora oprogramowania Maxta na Polskę.

Maxta to oprogramowanie, które pozwala w łatwy sposób współdzielić fizyczne zasoby dyskowe serwerów pomiędzy maszyny wirtualne Vmware i/lub Red Hat rozproszone na wielu fizycznych maszynach połączonych w grupę. Dzięki takiemu rozwiązaniu możliwe jest uproszczenie, ujednolicenie i optymalizacja warstwy sprzętowej serwerowni, która może składać się wyłącznie z serwerów pełniących zarówno funkcję obliczeniową jak i przechowywania danych.

     
"Działając od kilku lat w obszarze wirtualizacji i pamięci masowych widzimy rosnące zainteresowanie rozwiązaniami software’owymi, które pozwalają na uniezależnienie się od sprzętu oraz dające swobodę platformy systemowej.” - powiedział Sławomir Karpiński, Prezes Zarządu w CONNECT DISTRIBUTION Sp. z o.o. „Takim rozwiązaniem jest właśnie Maxta. Działa na dowolnym sprzęcie, bardzo dobrze się skaluje i posiada rozsądny model licencjonowania uzależniony od liczby nodów, a nie liczby CPU, rdzeni czy pojemności. Takie podejście wpisuje się doskonale w potrzeby naszych klientów."   slawomir karpinski connect distribution square lq
     

„Bardzo cieszymy się z nawiązania współpracy z firmą CONNECT DISTRIBUTION.” - powiedział Tim Malin, EMEA Sales Manager w Maxta. "Nasza współpraca pozwoli na rozbudowę polskiego kanały sprzedaży. Dzięki temu nasi partnerzy będą mogli oferować swoim klientom szeroki wachlarz rozwiązań z zakresu hiperkonwergencji."

Maxta może działać na serwerach dowolnego producenta, a jedynym wymaganiem sprzętowym jest zgodność z listą „VMware HCL”. Minimalną konfigurację Maxta, która składa się z 3 serwerów (nodów), można rozbudować do 16 nodów o pojemności do 32 TB każdy.

W przeciwieństwie do sprzętowych rozwiązań hiperkonwergentnych, oprogramowanie Maxta umożliwia nie tylko swobodny wybór sprzętu, ale pozwala również na migrację zasobów (maszyn wirtualnych) uruchomionych w środowisku VMware na platformę Red Hat i odwrotnie. Dzięki temu klienci uzyskują dodatkową swobodę przy projektowaniu centrów danych i możliwość doboru optymalnych parametrów systemowych.

Co bardzo ważne w przypadku rozwiązań opartych na oprogramowaniu, Maxta nie wymaga ponownego zakupu licencji oprogramowania za każdym razem, gdy odświeża się sprzęt czy zwiększa pojemność poprzez dodanie kolejnych nodów. W przypadku Maxta nie ma takiego "podatku od odświeżania", a klient nie musi być przywiązany do jednego dostawcy sprzętu, nawet jeśli zakupi rozwiązanie preinstalowane na serwerach.

O Maxta
Firma Maxta powstała w 2009 roku w Stanach Zjednoczonych. W 2015 roku Maxta została zauważona przez Gartnera w raporcie „Cool Vendors in Storage, 2015”, jako firma obiecująca zarówno pod względem oferowanej technologii, jak też z uwagi na spójną wizję rozwoju. Obecnie oferowana jest już trzecia generacja produktu, wspierająca nie tylko platformy wirtualizacyjne VMware i MS Hyper-V, ale również środowisko Red Hat KVM, co wyróżnia to rozwiązanie na tle konkurencji. Oprócz wersji czysto programowej Maxta może być dostarczone w formie fizycznego serwera z preinstalowanymi licencjami, w oparciu o sprzęt takich wiodących producentów jak Lenovo, Dell, HP czy Supermicro.

Więcej informacji o firmie Maxta znajdziesz tutaj.

Pobierz bezpłatne DEMO dostępne tutaj.

Jeśli masz pytanie napisz do nas.


Nagroda dla CONNECT DISTRIBUTION

baner ipswitch 765x185

Miło jest nam poinformować o otrzymaniu nagrody od firmy Ipswitch za najlepsze wyniki finansowe w 2017 roku w regionie Central & Eastern Europe.

Ipswitch - producent oprogramowania do przesyłania plików i zarządzania siecią - ogłosił listę nagrodzonych partnerów w 2017 roku, wskazując swoich najlepszych partnerów w każdym regionie EMEA, z najwyższymi przychodami za monitorowanie sieci i rozwiązania transferu plików w firmie. Jako firma osiągnęliśmy najlepszy wynik finansowy za 2017 rok w regionie Central & Eastern Europe w dziedzinie File Transfer.

"Jest to ogromne wyróżnienie dla naszego zespołu i satysfakcja z wykonanej pracy" - powiedziała Marta Zborowska, Sales Director w CONNECT DISTRIBUTION. "Naszą radość potęguje fakt, że produkty firmy Ipswitch są w naszej ofercie stosunkowo od krótkiego czasu, ale cieszą się bardzo dużym zainteresowaniem ze strony naszych partnerów oraz ich klientów końcowych. Dziękujemy za docenienie naszej pracy nie tylko na rynku polskim, ale także na arenie regionu CEE."   Marta Zborowska Connect Distribution square lq
     
"Rok 2018 z pewnością okaże się bardzo owocny dla naszej współpracy z firmą Ipswitch, w szczególności ze względu na zaostrzone przepisy o ochronie danych osobowych - RODO" - powiedział Sławomir Karpiński, CEO w CONNECT DISTRBUTION. "Klienci zwracają coraz większą uwagę na bezpieczeństwo IT, a przede wszystkim na ochronę transferu plików wrażliwych."   slawomir karpinski connect distribution square lq


Rozwiązanie MOVEit firmy Ipswitch gwarantuje bezpieczeństwo przesyłu takich plików pod kątem 7 najważniejszych wymagań, jakie narzuca norma ISO 27001 oraz RODO - automatyzacja, kontrola i widoczność, bezpieczeństwo informacji, uwierzytelnianie, kryptografia, bezpieczeństwo architektury oraz failover.

Osoby zainteresowane poznaniem tej technologii zapraszamy na Ipswitch Day organizowany przez CONNECT DISTRIBUTION 20 czerwca w Warszawie. Na spotkaniu zastaną omówione oba rozwiązanie Ipswitch: WhatsUp Gold - monitoring IT oraz MOVEit zabezpieczający transfer plików. Wraz z Hilde Rietveld (Sales & Partner Manager Benelux and CEE) oraz Rene Delbe (EMEA Solution Sales Engineer) będziemy w stanie odpowiedzieć na wszystkie Państwa pytania zarówno handlowe jak i techniczne.

Więcej informacji o spotkaniu i link rejestracyjny dostępny tutaj.

O IPSWITCH:
Firma Ipswitch została założona w 1991 roku i ma swoją siedzibę w Lexington w stanie Massachusetts. Rozwiązania tego producenta pomagają zespołom zarządzającym IT - które nie mogą pozwolić sobie na przestoje w działaniu sieci i systemów IT - w utrzymaniu pełnej kontroli oraz bezpieczeństwa transakcji biznesowych, aplikacji i całej infrastruktury. Oprogramowanie firmy Ipswitch zapewnia zespołom IT wydajność środowisk cloud, wirtualnych i sieciowych, dając gwarancję ich pracy w trybie 24/7.

Więcej informacji o firmie Ipswitch znajdziesz tutaj.

Pobierz bezpłatne DEMO dostępne tutaj.

Jeśli masz pytanie napisz do nas.